ПІН-код — це чотири цифри, які потрібно вводити при здійсненні будь-яких операцій з кредиткою. ПІН-код видається менеджером в запечатаному конверті при отриманні картки. Використання ПІН-коду допомагає надійно захистити клієнта від зловмисників. Цей код забувати не можна. Однак що робити, якщо забув ПІН-код від картки ПриватБанку? Вирішити цю проблему можна так:
- Зміна пароля за допомогою інтернет-банкінгу Приват24.
- Зміна пароля за допомогою СМС-банкінгу.
- Перевипуск кредитки.
Зміна пароля за допомогою СМС
Відновити доступ до кредитці за допомогою СМС таким чином:
- Вам знадобиться картка і телефон.
- На лицьовій стороні карти знайдіть її номер.
- Запам’ятайте останні чотири цифри банківської карти. Нехай в вашому випадку — це 7777.
- Надішліть СМС на номер 10600 з текстом «PIN + ZZZZ» (ZZZZ — це останні чотири цифри вашої картки. У вашому випадку слід відправити «PIN + 7777».
- Через 2-3 хвилини прийде SMS з новим ПІН-кодом.
Якщо забув пароль від кредитки ПриватБанку, відновлення за допомогою СМС має наступні обмеження:
- Відновити доступ можна тільки до карт «Пенсійна», «Зарплатна», «Для соцвиплат», «Універсальна» (без чипа) і «Gold» (без чипа).
- СМС необхідно відправляти з того телефонного номера, який був зазначений в договорі.
Зміна пароля за допомогою Приват24
Відновимо пароль за допомогою Приват24:
- Відкрийте особистий кабінет в Приват24.
- Виберіть цікаву для вас картку.
- Натисніть «Управління картою».
- Знайдіть пункт «PIN-код». Тепер потрібно натиснути «Змінити».
- Спливе нове віконце. Тепер потрібно натиснути «Змінити».
- Через кілька хвилин прийде SMS з новим кодом.
Перевипуск карти
Також можна скористатися перевипуском кредитки:
- Зверніться у відділення Приватбанку. Візьміть з собою в банк паспорт і ідентифікаційний номер.
- За перевипуск кредитки потрібно заплатити незначну суму грошей (10-20 гривень).
- Перевипуск карти займе 10 днів.
Розблокування
Якщо забув пароль, для відновлення доступу до кредитці потрібно скористатися СМС- або інтернет-банкінгом, або ж перевипустити кредитку. але при введенні помилкового ПІН-коду дуже часто люди повторно вводять невірний ПІН-код. При триразовому введенні неправильного ПІН-коду картка блокується. Якщо ви заблокували кредитку, зробіть наступне:
- Зайдіть в свій особистий кабінет.
- Відкрийте вкладку «Всі послуги».
- Виберіть пункт «Налаштування».
- Натисніть «Зняття PIN-блокування».
- Для зняття блокування можна також звернутися до найближчого відділення ПриватБанку.