Комунальні платежі в Приватбанку
Залучення додаткової готівки, завоювання ринку, збільшення потоку клієнтів — головні причини, за якими банк пропонує хороші умови при оплаті комунальних послуг. Вартість обслуговування може варіюватися дуже сильно змінився й залежати від місця і способу проведення оплати. Приватбанк постійно впроваджує нові послуги, переглядає свої тарифи, пропонуючи одні з кращих умов на ринку для своїх клієнтів.
Види комунальних платежів
У житлово-комунальному господарстві діє ряд підприємств різних форм власності, які регулярно виставляють споживачам рахунки за свої послуги. Оплата таких послуг є обов’язковою і проводиться, як правило, щомісяця.
Що це за послуги?
- послуги, що входять в квартплату;
- вивезення побутових відходів / сміття;
- газопостачання;
- електропостачання;
- опалення та гаряче водопостачання;
- холодне водопостачання та водовідведення;
- обслуговування домофонних систем;
- домашня телефонний зв’язок і Інтернет, радіо, телебачення і т.д.
Для зручності і швидкості проведення всіх комунальних платежів банком розроблена опція «Єдина квитанція». Квитанція об’єднує всі рахунки, виставлені комунальними службами до оплати на поточну дату. Але клієнт може сам визначити, що саме і в якому розмірі сплатити. Також можливо підключити дані платежі до рахунку як регулярні. Тобто вони будуть списуватися банком автоматично без втручання власника.
Тарифи за обслуговування
Розмір банківської комісії за комуналку варіюється від 0 до 1000 і більше гривень. Це залежить від: наявності договору банку з постачальником послуг; суми платежу; способу і місця оплати, якими засобами (особистими або кредитними) проводиться розрахунок; чи є платник клієнтом Приватбанку чи ні; яку карту він використовує при безготівковому розрахунку в Приват24 і терміналі.
Якщо підприємство ЖКГ і банк уклали договір, то стандартний тариф може бути скасовано зовсім. Нульова комісія діє для власників деяких карт Приватбанку і при регулярних платежах.
Стандартний договірної тариф для платежів до 500 гривень:
— в Приват24 для клієнтів банку — 1 грн .;
— в терміналі самообслуговування / банкоматі — 3 грн .;
— у відділенні банку — 7 грн .;
— по телефону 3700 — 15 грн.
Стандартний договірної тариф для платежів понад 500 гривень:
— в Приват24 для клієнтів банку — 1 грн .;
— в терміналі самообслуговування / банкоматі — мінімум 5 або 10 грн., Максимум — 50 грн.
— у відділенні банку — мінімум 10 грн., Максимум 200 грн .;
— по телефону 3700 — мінімум 18 грн., Максимум 208 грн.
Стандартний бездоговорной тариф для платежів до 500 гривень:
— в Приват24 — 3 грн .;
— в терміналі самообслуговування / банкоматі — 5 грн .;
— у відділенні банку — 10 грн .;
— по телефону 3700 — 18 грн.
Стандартний бездоговорной тариф для платежів понад 500 гривень:
— в Приват24 — 3 грн .;
— в терміналі самообслуговування / банкоматі — мінімум 7 грн., Максимум — 1000 грн.
— у відділенні банку — мінімум 15 грн., Максимум 1000 грн .;
— по телефону 3700 — мінімум 18 грн., Максимум 1008 грн.
Як бачимо, тарифна ставка в Приват24 — найнижча і не залежить від суми. Інакше розмір комісії складе 0,5-1% від суми з урахуванням мінімального обов’язкового платежу. Комісія за оплату на сайті — від 0 до 2,75%. Термін зарахування коштів — від 1 до 3 банківських днів.
Платежі в касі банку
Після значного зниження тарифів на оплату комунальних послуг в Приватбанку, оплата в касі для багатьох стала такою ж звичною, як і оплата на пошті. Притому, що найчастіше в банку обслуговування більш швидке.
Особливості платежів в касі банку:
— необхідність дотримуватися графіку роботи каси;
— високі витрати часу на дорогу і очікування своєї черги;
— некомфортні умови очікування, наповненість приміщення людьми;
+ отримання повноцінної квитанції про оплату;
+ високу довіру до того, що платіж проведений правильно;
+ можливість розрахунку, як готівкою, так і безготівковими коштами.
Перед відвідуванням каси уважно вивчіть графік роботи відділень Приватбанку.
Онлайн-платежі
До онлайн-платежів ми віднесемо оплату в системі Приват24 і швидку оплату комуналки на сайті Приватбанку «fast-pay» без авторизації. Система швидкої оплати виводить єдину квитанцію відразу після введення номера особового рахунку або адреси домогосподарства.
Приват24 вимагає, звичайно, авторизації. Доступ до своїх рахунків можна отримати на вкладці «Всі послуги»> «Комуналка». Система синхронізує свої дані з даними місцевих ЖКГ-підприємств, але при необхідності можна змінити параметри. Якщо суб’єкт господарювання не має в списку, тоді за реквізитами в платіжці вводимо його дані (код ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок або назва) для пошуку і проведення платежу. Такі реквізити послуги, як період оплати, показання лічильників, а також сума змінюються вручну. Кнопками «Додати в корзину» і «Підтвердити» завершуємо операцію.
Особливості онлайн-платежів:
+ вчинення платежів в будь-який час і в будь-якому місці, де є доступ до Інтернету;
+ висока швидкість списання та зарахування коштів;
+ наявність шаблонів платежів, єдиною квитанцією;
+ самий економічно вигідний спосіб;
+ наявність підтвердження про проведення операцій;
+ гарантії безпеки платежів;
+ простота і зрозумілість сервісів;
— тільки безготівкові розрахунки;
— потрібні навички користувача ПК, гаджетів;
— роздруківка документів власними засобами і силами на звичайному папері.
Оплата в терміналах самообслуговування
Єдина квитанція на оплату комунальних послуг розташована відразу на головній сторінці екрану терміналу. Дії з оплати практично аналогічні діям, описаним для онлайн-платежів. Якщо комунальні послуги вже оплачувалися в Приватбанку, то після ідентифікації клієнта за номером телефону або по карті, всі дані для оплати будуть доступні автоматично. Тоді підходити до терміналу з квитанціями і забивати вручну платежі немає ніякої необхідності.
Особливості оплати в ТСО:
+ простота і зрозумілість меню;
+ швидка оплата;
+ наявність шаблонів платежів, єдиною квитанцією;
+ можливість розрахунку, як готівкою, так і безготівковими коштами;
+ видача чека;
— необхідність дотримуватися графіку роботи відділення або торгової точки, де знаходиться термінал;
— витрати часу на дорогу до терміналу;
— можливі проблеми з прийняттям готівки, технічні збої;
— здача при оплаті готівкою не видається.
Платежі через мобільний додаток
Використання мобільного додатка має всі переваги і недоліки Інтернет-платежів. Розглянемо докладніше порядок оплати комунальних послуг в мобільному Приват24:
- На вкладці «Послуги» вибираємо пункт меню «Комуналка — Україна» і «Платити».
- Далі вибираємо потрібний шаблон і натискаємо «Платити».
- Але, якщо раніше шаблон не створювалася, його потрібно створити: «Комуналка — Україна»> «Створити шаблон». Створення шаблону: Вводимо необхідні реквізити: область і населений пункт, тип, категорію, найменування та ЄДРПОУ підприємства. Весь час перемикається кнопкою «Продовжити». Вибираємо розділ платежу, сервіс і рахунок одержувача. Називаємо шаблон, заповнюємо реквізити платника і суму платежу. Зберігаємо. Після цього повертаємося в меню «Комуналка — Україна»> «Платити»> Вибір шаблону.
- У меню перевіряємо правильність даних, редагуємо їх при необхідності і натискаємо «Оплатити».
- Підтверджуємо платіж введенням статичного пароля. Переклад відправлений на обробку.
Загалом, варто один раз і назавжди засвоїти будь-який спосіб самостійної оплати комунальних платежів. Це заощадить особистий час і кошти, полегшить роботу з банком.