Чи не приходять смс від ПриватБанку на телефон: 4 причини збою і порядок усунення проблеми
ПриватБанк — один з найбільш популярних банків на території України, адже виконує більше 25% всіх платіжних і банківських операцій в країні. Такий успіх обумовлений наявністю грамотного управління, якісним обслуговуванням і впровадженням сучасних технологій. Онлайн-банкінг і мобільний додаток Приват24 дозволяє клієнтам оперативно розпоряджатися своїми грошима і завжди бути в курсі, що відбувається із засобами в певний момент. Але, як і з будь-якою технікою, в системі іноді відбуваються збої. У цій статті поговоримо про те, що робити, якщо не приходять смс на телефон від ПриватБанку.
Основні причини збою
Перед тим, як говорити про причини відсутності повідомлень від банку, варто виділити два види банківських повідомлень:
- смс з різними кодами для входу в додаток, на сайт або підтвердження тієї чи іншої операції;
- оповіщення про надходження коштів на карту, їх списання або переміщенні.
Основними причинами, чому не приходять смс від ПриватБанку з паролем для підтвердження якої інформації про рух по рахунку є:
- Неправильне введення телефонного номера або вказівка телефону, який не вказано в банку в якості фінансового. Уважно перевірте рядок з номером на наявність помилок.
- Ще одна причина — відсутність підключення до Інтернету або проблеми зі зв’язком. Якщо ж і тут все в порядку, то швидше за все стався збій в системі.
- Збій в роботі самого телефонного апарату.
- З 1 липня 2018 року Приватбанк змінив способи інформування своїх клієнтів за операціями з рахунками. Тепер звичні повідомлення від стільникового оператора будуть приходити лише при роботі з сумами, що перевищують 1000 гривень. Їм на заміну прийшли оповіщення в мобільному додатку «Приват24», а також в Viber. Єдиний виняток з правил — пенсіонери, їм і далі будуть приходити смс на мобільний. Саме тому, якщо вам перестали приходити смс на телефон, не лякайтеся, а просто перевірте свій Вайбер або Приват24. Але якщо таке інформування вам не підходить, ми розповімо, як повернути звичний формат.
Способи вирішення проблеми
Ось список дієвих рішень у разі відсутності смс з кодом підтвердження для в ходу в систему:
- Перезавантажте гаджет, на який повинна прийти смс.
- Очистіть історію браузера і видаліть зайві файли з кешу.
- Якщо приходить відразу кілька повідомлень, скористайтеся кодом з останнього.
- Якщо ви впевнені, що підключені до мережі і виконали всі описані вище операції, але смс все також немає, зверніться з техподдержкой в онлайн-чаті на сайті або зателефонуйте на телефон гарячої лінії 3700. Можливо, стався системний збій. В такому випадку консультант підкаже, що зробити.
Навіть сьогодні далеко не у всіх є гаджети з підключенням до Інтернету і таким клієнтам вкрай незручно стежити за своїми активами за допомогою мобільних додатків або сайту.
Чи можна якось повернути стандартне оповіщення по смс на мобільний?
Так це можливо. Для цього виконуємо простий список дій:
- Зайдіть на сайт Приват24 і пройдіть авторизацію.
- Натискаємо на кнопку «Всі послуги».
- Далі переходимо в «Налаштування», де шукаємо «Управління комунікаціями».
- Ставимо галочку навпроти рядка SMS і зберігаємо зміни.
Щоб точно знати, що все працює, як треба, перевіряємо:
- У розділі «Мої рахунки» знаходимо номер потрібної карти.
- У «Управлінні картою / рахунком» уважно перевіряємо галочки навпроти напису «Повідомлення про транзакції» і виставляємо їх при необхідності.
- Зберігаємо.
Якщо вам все також не приходять повідомлення на мобільний, то варто звернутися до найближчого відділення банку за консультацією і вирішенням проблеми.
Запам’ятайте: якщо вам приходять повідомлення про переміщення коштів по своїй карті, але ви ніяких операцій не проводили і не проводите, тоді негайно телефонуйте в банк і блокуйте карту! Швидше за все, ваші дані заволоділи шахраї.
Дотримуючись інструкцій, наданим вище, ви зможете вирішити питання з смс швидко і без проблем.