Що таке страховка від нещасних випадків «Захист на кожен день» в ПриватБанку
ПриватБанк пропонує громадянам України широкий спектр не тільки банківських, а й супутніх послуг. У банку можна зробити внесок в фонд недержавного пенсійного страхування, оформити поліс автоцивільної відповідальності, а також застрахувати своє життя і здоров’я. Страховка від нещасних випадків «Захист на кожен день» може бути оформлена як в Приват24, так і в відділенні банку.
Опис продукту
«Захист на кожен день» — це програма страхування фізичних осіб від нещасних випадків, травм і смерті. Захист діє на території всієї України і в будь-якій країні світу.
До страхових випадків відносяться наступні події:
- вплив на людину екстремально високих або екстремально низьких температур (опіки, обмороження);
- гострі отруєння;
- побутові травми;
- укуси тварин, змій і комах;
- травми і каліцтва, що виникли в результаті злочинної дії третіх осіб;
- смерть в результаті перерахованих вище подій.
Будь-яка хвороба в гострій і хронічній формі нещасним випадком не є. Якщо клієнт бажає застрахуватися на випадок хвороби, ПриватБанк пропонує інший продукт — «Страхування життя і здоров’я».
Сам банк не надає страхові послуги, він є агентом чотирьох компаній:
- СК «Уніка».
- ПрАТ «МетЛайф».
- СК «Універсальна».
- АХА «Страхування».
Оформляючи поліс, клієнт ПриватБанку щомісяця або разово вносить на користь страхової компанії фіксовану суму — страховий платіж.
Якщо відбувається нещасний випадок, то страхова компанія виплачує відшкодування. Висновок, розірвання договору, а також всі розрахунки між страховою компанією і клієнтом, здійснюються через ПриватБанк. Договір діє рік, а якщо сторони не заперечують, то автоматично продовжується на аналогічний період.
Залежно від розміру страхового платежу та суми відшкодування, розроблені три тарифні плани:
- «Стандарт». Вартість 240 гривень разово або 20 гривень щомісяця. Максимальна сума відшкодування — 50 тисяч гривень.
- «Еліт». Обійдеться клієнтові 50 гривень в місяць (600 гривень на рік). Виплата при настанні страхового випадку — 125 тисяч гривень або відсоток від цієї суми.
- «Люкс». В рамках тарифного плану клієнт платить 100 гривень за місяць або 1200 гривень за календарний рік. Максимальна страхове покриття — 250 тисяч гривень.
Від того, який тарифний план вибере клієнт залежить, яка компанія буде надавати послуги в підсумку.
Страховка від ПриватБанку «Захист на кожен день» може бути оформлена на клієнта банку або на його родича. Вік застрахованої особи — від 1 місяця.
порядок оформлення
Укласти договір можна в системі віддаленого банкінгу, або завітавши до відділення ПриватБанку.
через Приват24
Щоб оформити поліс за допомогою інтернет-банкінгу дотримуйтеся такої послідовності дій:
- Зайдіть в Приват24 використовуючи свій логін і пароль.
- З головної сторінки перейдіть в пункт меню «Мої рахунки», далі «Страховки».
- Перейдіть на вкладку «Оформити».
- Виберіть зі списку пропозицій послугу «Захист на кожен день».
- Буде запропоновано 3 тарифних плани на вибір: «Стандарт», «Еліт», «Люкс». Виберіть підходящий варіант і натисніть кнопку під ним.
- Вкажіть дані про себе або родича, який буде застрахований в рамках договору. вказуються:
- ПІБ;
- мобільний телефон;
- дата народження;
- ІПН;
- адреса проживання.
- Встановіть дату, з моменту якої почне діяти захист. Поліс вступає в силу не раніше, ніж буде здійснено перший щомісячний платіж.
- Виберіть спосіб оплати: щомісячно або разово, а також карту, з якої будуть списані гроші. Для щомісячного платежу вказуються основний і альтернативний карта.
- Натисніть кнопку «Далі» і підтвердіть оформлення договору за допомогою пароля з смс.
Роздрукувати свій екземпляр угоди можна тут же, в системі віддаленого банкінгу. Зайдіть в пункт меню «Мої платежі» — «Страховки», праворуч буде перерахований перелік доступних договорів. На ньому слід вибрати пункт «Роздрукувати». З роздрукованого договору можна дізнатися, яка компанія виступає страховиком клієнта.
Також у ПриватБанку можна оформити послугу комплексного страхування своїх родичів в рамках пакету «Сімейний».
У відділенні банку
Всі вищеописані дії може виконати співробітник ПриватБанку, якщо клієнт відвідає відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом. Паперовий варіант договору підписувати не потрібно, також, як і в системі віддаленого банкінгу, підписання здійснюється за допомогою пароля з смс.
При необхідності, попросіть співробітника банку роздрукувати договір, але пам’ятайте, що з боку страхової компанії він буде завірений цифровим підписом або факсиміле.
Дії при настанні страхового випадку
Якщо клієнт отримав травму, за яку покладено відшкодування відповідно до умов страхового договору, він повинен:
- У перші 24 години зателефонувати за номером 3700 та повідомити про нещасний випадок.
- Не пізніше, ніж після закінчення двох діб з моменту інциденту, звернутися до лікувального закладу.
- Отримати довідку або лікарняний лист, в якому вказані: ПІБ хворого, дата звернення, діагноз і характер травми.
- Протягом місяця повідомити дані лікарняного листа, зателефонувавши на номер 3700, відвідавши відділення або через офіційний сайт ПриватБанку.
Щоб повідомити банк через Приват24 треба перейти в пункт меню «Мої страховки», а потім клікнути на посилання «Заявити про нещасний випадок».
Після надання всіх необхідних документів, ПриватБанк здійснює виплату протягом одного робочого дня.
Якщо нещасний випадок спричинив за собою смерть застрахованої особи, його спадкоємці можуть отримати відшкодування через банк протягом року.
Розмір виплати
Залежно від тяжкості травми, компанія відшкодовує від 3% до 100% страхового покриття. Повний перелік діагнозів і розмір виплат по ним, можна подивитися на офіційному сайті тієї страхової компанії, з якою укладено договір або ж в доповненні до свого страховому угодою.