Найбільший банк України тепер надає своїм клієнтам можливість відправляти і отримувати посилки різного типу прямо через почтомати ПриватБанку, вартість доставки в яких залишається цілком демократичною. Мережа таких пунктів доставки поступово розширюється. Вони прості у використанні, надійні і зручні. А відправити або отримати посилку можна декількома способами.
Що таке почтомат і які тарифи передбачені
Почтомат — це пункт самообслуговування клієнтів банку, який співпрацює з мережею популярних сервісів з доставки. він дозволяє відправити або прийняти посилку протягом декількох днів. Посилка може бути різною за змістом, типом, розміром.
Мережа пунктів самообслуговування Привату поступово розширюється. Головною перевагою доставки товару є низький тариф на послугу і відсутність черги. Якщо в інших сервісах по доставці клієнтам часто доводиться стояти в черзі, то на Приватівський почтомате кожна людина може обслужити себе швидко і без черги.
Крім відсутності черг, в таких пунктах самообслуговування є інше важлива перевага — низький тариф. Стандартна вартість доставки — 25 гривень. У процесі відправлення або отримання з клієнта може стягуватися додаткова комісія за деякі послуги. Наприклад, за послугу післяплати на пошті ПриватБанку, клієнтові доведеться доплатити комісію в розмірі одного процесу, але не менш як троє гривень.
У поштових пунктах встановлені стандартні осередки, куди клієнт кладе посилку перед відправкою. Осередки бувають трьох типів: стандартна, середня і велика. Якщо стандартна осередок не підійшла за розміром, за середню або велику клітинку доведеться доплатити ще 10-25 гривень.
Як користуватися почтоматом ПриватБанку
Пункти СО Приватні дуже прості у використанні. Відправлення та отримання товару через почтомат займає не більше кількох хвилин. До того ж, посилку частково можна відстежити в процесі її доставки через СМС-повідомлення.
Перш за все, варто пам’ятати, що не всі банківські відділення обладнані почтоматамі. Мережа таких пунктів самообслуговування показана на інтерактивній карті України на офіційному сайті банку privatbank.ua. Також для деяких операцій з поштовими пунктами потрібно бути зареєстрованим в системі Приват24 і завантажити додаток «Приват24» на свій смартфон. Отримати детальну інформацію про реєстрацію можна тут.
Як відправити посилку
Щоб відправити посилку вам треба прийти у відділення банку, де є почтомат. На почтомате відскануйте за допомогою програми «Приват24» спеціальний код. Далі поступово введіть в додатку всі дані для відправки (повне ім’я, номер мобільного телефону, адреса одержувача), а також обрання додаткових послуги (якщо це необхідно) — збільшений розмір осередку і / або накладений платіж. Також при необхідності потрібно вказати свої дані для отримання переказу за посилку. Після завершення операцій з додатком, просто залиште відправляється річ в осередку. Одержувачу вона прийде через кілька днів.
Чи можна відстежити, як отримати і забрати посилку
Одержувач має можливість відстежити свій товар тільки в день його отримання. На вказаний при відправленні номер телефону прийде СМС-повідомлення з інформацією про відправлення. В СМС буде вказана адреса потрібного відділення.
Отримати і безпосередньо забрати доставлену посилку дуже просто. Для цього прийдіть на вказану адресу, попередньо взявши з собою свій смартфон або будь-яку картку ПриватБанку. У відділенні вам доведеться провести нескладну операцію з терміналом.
Раніше ми писали детальну інструкцію з користування терміналом, радимо вам ознайомитися.
- У терміналі введіть номер свого телефону;
- Введіть пароль, який прийшов вам разом з СМС-повідомленням про доставку;
- Після цього на екрані терміналу з’являться дані про вашу посилці. Перевірте їх, і якщо все вірно, оплатіть товар і послугу, після внесення коштів в термінал або використовуйте кредитку;
- Заберіть чек про оплату і завершите операцію, натиснувши кнопку «Відкрити осередок»;
- Заберіть свій товар.
Як видно, почтомати Приватні зручні і прості у використанні, відрізняються демократичними тарифами і стають все більш популярними в Україні.