Додаток «Кредитна історія» від Приватбанку — відмінне рішення для контролю кредитного рейтингу. Доступно воно всім користувачам App Store і Google Play.
Основні функції
ПриватБанк, розробивши спеціальний додаток, дав можливість своїм клієнтам постійно бути в курсі кредитного рейтингу.
Додаток дозволяє:
- відслідковувати зміни в кредитній історії;
- переглядати статус, суму, наявність заборгованості по конкретному кредиту;
- мати прямий зв’язок з бюро кредитних історій (УБКІ) для оскарження інформації.
Крім того, безпосередньо з програми можна подати заявку на кредит.
Під час вивчення рейтингу можна подивитися позитивні і негативні моменти, що вплинули на нього, що дозволить поліпшити ситуацію.
При виникненні будь-яких змін в кредитному статус, користувач додатка негайно отримує повідомлення про це.
Як встановити
Для установки програми необхідно відкрити App Store (для операційної системи iOs) або Play Market (для Android), набрати в пошуку «Кредитна історія ПриватБанк» і, вибравши «Кредитна історія ubki.ua», натиснути кнопку «Встановити».
Після відкриття програми потрібно пройти процедуру авторизації. Для цього слід ввести:
- номер мобільного телефону, вказаний при оформленні будь-якого з кредитів;
- дату народження.
Зіставивши дані, додаток проведе авторизацію.
У разі якщо чинний номер телефону ні разу не вказувався при отриманні кредитів, буде потрібна додаткова ідентифікація, яка полягає в заповненні спеціальної форми заявки на авторизацію.
Процедура складається з двох кроків.
- Введення імені, прізвища та по батькові, серії та номера паспорта, ІПН.
- Завантаження особистої фотографії з паспортом, який необхідно тримати перед собою в розгорнутому вигляді (сторінка з фото).
Час обробки заявки — один робочий день. Про відкриття доступу до додатка сигналізує смс. Другий варіант ідентифікації — по карті Приватбанку.
Процес зміни номера складається з декількох етапів:
- вставити картку в банкомат;
- вибрати пункт меню «Мої дані»;
- ввести новий номер телефону;
- ввести код, отриманий в смс.
Після цього авторизація в додатку стає доступною. Якщо карти Приватбанку немає, можна пройти ідентифікацію в офісі даної фінансової установи або в А-банку. Прийшовши до відділення з паспортом, потрібно заповнити анкету-заяву, вказати діючий номер телефону та актуальні дані. Анкета не зобов’язує відкривати картку в банку. Це просто згоду з умовами надання послуг.
Після заповнення анкети слід активація номера телефону, для чого необхідно відправити смс-повідомлення з текстом «active + номер паспорта» на номер 10060.
Вводити потрібно саме номер документа, а серія не потрібно. Після отримання підтвердження активації можна проходити авторизацію в додатку «Кредитна історія».
Інструкція із користування послугою
Основне завдання програми «Кредитна історія» — контроль кредитного рейтингу. На головній сторінці знаходиться чотири вкладки: «Кредити», «Рейтинг», «Контроль» і «Допомога». Кожна з них має унікальний функціонал.
У вкладці «Кредити» можна замовити і отримати історію на поточну дату. На цій сторінці можна також відправити заявку на новий кредіт.Отчети зберігаються в програмі, тому потім можна порівняти дані, отримані в різні дні. Перехід до сформованої звіт відкриває можливість перегляду подробиць діючих і вже закритих кредитів і кредитних карт.
Тут знаходиться наступна інформація:
- найменування кредитора;
- статус кредиту;
- тип і валюта позики;
- номер договору;
- загальна сума кредиту і сума поточного боргу;
- щомісячний платіж і його дата;
- наявність прострочень.
У вкладці «Рейтинг» проводиться розрахунок кредитного рейтингу на поточну дату. Потрібно просто перейти на неї, і розрахунок буде проведений автоматично. Колір цифр і колірний індикатор нижче показують рівень рейтингу і ступінь ймовірності отримання нової позики. Якщо індикатор в зеленій зоні, то така ймовірність висока.
Нижче колірного індикатора знаходяться ще два пункти меню, відкривши які можна побачити позитивні і негативні моменти, через які і був сформований рейтинг.
Вкладка «Допомога» — це прямий зв’язок з Українським бюро кредитних історій, якщо виникли питання по сформованому програмою кредитному звіту.
Тут можна за допомогою сполучення залишити заявку на перевірку статусу кредиту, повідомити про помилку в звіті і прочитати актуальну інформацію про сервіс.