Інструкція із користування послугою «Кредитна історія» від Приватбанку

 

Додаток «Кредитна історія» від Приватбанку — відмінне рішення для контролю кредитного рейтингу. Доступно воно всім користувачам App Store і Google Play.

Основні функції

ПриватБанк, розробивши спеціальний додаток, дав можливість своїм клієнтам постійно бути в курсі кредитного рейтингу.

Додаток дозволяє:

  • відслідковувати зміни в кредитній історії;
  • переглядати статус, суму, наявність заборгованості по конкретному кредиту;
  • мати прямий зв’язок з бюро кредитних історій (УБКІ) для оскарження інформації.

Крім того, безпосередньо з програми можна подати заявку на кредит.

Під час вивчення рейтингу можна подивитися позитивні і негативні моменти, що вплинули на нього, що дозволить поліпшити ситуацію.

При виникненні будь-яких змін в кредитному статус, користувач додатка негайно отримує повідомлення про це.

Як встановити

Для установки програми необхідно відкрити App Store (для операційної системи iOs) або Play Market (для Android), набрати в пошуку «Кредитна історія ПриватБанк» і, вибравши «Кредитна історія ubki.ua», натиснути кнопку «Встановити».

Після відкриття програми потрібно пройти процедуру авторизації. Для цього слід ввести:

  • номер мобільного телефону, вказаний при оформленні будь-якого з кредитів;
  • дату народження.

Зіставивши дані, додаток проведе авторизацію.

У разі якщо чинний номер телефону ні разу не вказувався при отриманні кредитів, буде потрібна додаткова ідентифікація, яка полягає в заповненні спеціальної форми заявки на авторизацію.

Процедура складається з двох кроків.

  1. Введення імені, прізвища та по батькові, серії та номера паспорта, ІПН.
  2. Завантаження особистої фотографії з паспортом, який необхідно тримати перед собою в розгорнутому вигляді (сторінка з фото).

Час обробки заявки — один робочий день. Про відкриття доступу до додатка сигналізує смс. Другий варіант ідентифікації — по карті Приватбанку.

Процес зміни номера складається з декількох етапів:

  • вставити картку в банкомат;
  • вибрати пункт меню «Мої дані»;
  • ввести новий номер телефону;
  • ввести код, отриманий в смс.

Після цього авторизація в додатку стає доступною. Якщо карти Приватбанку немає, можна пройти ідентифікацію в офісі даної фінансової установи або в А-банку. Прийшовши до відділення з паспортом, потрібно заповнити анкету-заяву, вказати діючий номер телефону та актуальні дані. Анкета не зобов’язує відкривати картку в банку. Це просто згоду з умовами надання послуг.

Після заповнення анкети слід активація номера телефону, для чого необхідно відправити смс-повідомлення з текстом «active + номер паспорта» на номер 10060.

Вводити потрібно саме номер документа, а серія не потрібно. Після отримання підтвердження активації можна проходити авторизацію в додатку «Кредитна історія».

Інструкція із користування послугою

Основне завдання програми «Кредитна історія» — контроль кредитного рейтингу. На головній сторінці знаходиться чотири вкладки: «Кредити», «Рейтинг», «Контроль» і «Допомога». Кожна з них має унікальний функціонал.

У вкладці «Кредити» можна замовити і отримати історію на поточну дату. На цій сторінці можна також відправити заявку на новий кредіт.Отчети зберігаються в програмі, тому потім можна порівняти дані, отримані в різні дні. Перехід до сформованої звіт відкриває можливість перегляду подробиць діючих і вже закритих кредитів і кредитних карт.

Тут знаходиться наступна інформація:

  • найменування кредитора;
  • статус кредиту;
  • тип і валюта позики;
  • номер договору;
  • загальна сума кредиту і сума поточного боргу;
  • щомісячний платіж і його дата;
  • наявність прострочень.

У вкладці «Рейтинг» проводиться розрахунок кредитного рейтингу на поточну дату. Потрібно просто перейти на неї, і розрахунок буде проведений автоматично. Колір цифр і колірний індикатор нижче показують рівень рейтингу і ступінь ймовірності отримання нової позики. Якщо індикатор в зеленій зоні, то така ймовірність висока.

Нижче колірного індикатора знаходяться ще два пункти меню, відкривши які можна побачити позитивні і негативні моменти, через які і був сформований рейтинг.

Вкладка «Допомога» — це прямий зв’язок з Українським бюро кредитних історій, якщо виникли питання по сформованому програмою кредитному звіту.
Тут можна за допомогою сполучення залишити заявку на перевірку статусу кредиту, повідомити про помилку в звіті і прочитати актуальну інформацію про сервіс.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector