Як підключити послугу «Скарбничка»

Система накопичення від Приватбанку під назвою «Скарбничка» вже показала успішність цього проекту. Навіть не дивлячись на те, що з року в рік змінюються відсотки за вкладом і деякі його умови. Завдяки гнучкості послуги, вона допомагає клієнту без страху за свої гроші, ефективно накопичувати або, як мінімум, зберігати накопичений капітал. Будь-які фінансові цілі можуть бути легко досягнуті, якщо застосовується план вкладень від Приватбанку. За ненав’язливість і простоту йому слід віддати належне. Весь процес добре керований за допомогою мобільного та Інтернет-додатків, різних банківських пристроїв і служби підтримки.

пропозиція клієнтам

Послуга накопичення «Копилка»

Послуга накопичення «Копилка» є різновидом депозитного вкладу. Банківський договір укладається на термін 12 місяців, прибутковість — 11% в рік в гривнях. Він передбачає автоматичне списання коштів банком за умовами, які визначає сам клієнт. Умови підлягають зміні необмежену кількість разів. Можливими є і довкладення коштів, і дострокове зняття з втратою накопичених відсотків, і автоматична пролонгація. Максимальна сума депозиту визначена в 50 тисяч гривень на місяць.

Умови накопичення виходять або від надходжень, або від витрат і заокруглень сум. Від надходжень зараховуються в рахунок депозиту встановлений відсоток від 1 до 100% суми доходу або будь-яка фіксована сума (як від надходження, так і одноразово у вигляді регулярного платежу). Аналогічно можна визначити відсоток або суму списання в «Скарбничку» при витратах. Варіант округлення допомагає відраховувати тільки здачу або в кінці дня списувати «некруглі» цифри з балансу карти.

Як підключити послугу

В Приват24 будь-який депозит, в тому числі і «Скарбничка», оформляється на вкладці «Депозити». Як джерело накопичення за вкладом програма відображає наявні банківські карти у вигляді списку. Навпаки карти, яка цікавить, слід натиснути кнопку «Додати» або «Змінити». Наступний крок — це вибір способів автоматичного списання коштів банком. Команди «Вибрати», а далі — «Підключити умова» завершують операцію. Приватбанк пропонує тут же підключити ще одну карту (за умови, що вона є). У мобільній «скарбничку» всі дії проводяться аналогічно.

На нашому сайті підключиться до скарбнички можна онлайн на сторінці «Послуги Приватбанк» Внизу сторінки є віджет на якому необхідно натиснути значок із відповідною послугою і вказати своє ім’я та номер телефону.

У банкоматі і ТСО слід авторизуватися і перейти по пунктам «Банківські послуги» (переклади, депозити)> «Послуга накопичення« Копилка ».

У банкоматі підключення триває командами «Змінити умови накопичення»> Вибір карти> «Змінити умови накопичення»> Вибір умов накопичення> «Підтвердити» введені дані. Готово. Фінальне повідомлення повинно бути таким: «Умови накопичення по карті успішно підключені».

Для терміналу все настройки змінюємо в пункті «Налаштування» навпроти потрібної карти. Процедури додавання умов накопичення і підтвердження схожі з тими, як в банкоматі.

Підключення за допомогою СМС-команди проводиться за фінансової телефону на номер 7660. Текст повідомлення — дуже простий, і складається з чотирьох букв — KOPI.

Спеціальна сторінка на сайті Приватбанку https://privatbank.ua/ru/kopi допомагає підключити послугу прямо на ній. Після введення номера телефону і пароля з Приват24 дається команда «Почати збирати». Ще одне підтвердження паролем, і програма автоматично перекине на потрібну вкладку додатки.

Звернення за допомогою до відділення банку або дзвінок на гарячу лінію допомагають вирішити це питання досить швидко.

інфографіка на що збирають Українці

Як перевірити баланс «Скарбнички»

Баланс «Скарбнички» — ця перша інформація, яка виводиться без запиту користувача при вході в однойменне мобільний додаток або в меню «Скарбничка» Приват24. У додатку інтерактивна свинка повідомляє «Накопичено … гривень». В Приват24 у відповідній вкладці відобразиться «Ваша скарбничка» з інформацією про поточний баланс.

У банкоматі пошук проходить після авторизації, слідуючи пунктам «Банківські послуги»> «Послуга накопичення« Копилка ». На екрані великими літерами автоматично виводиться поточний баланс вкладу.

У терміналах самообслуговування (ТСО) пошук інформації схожий з тим, як проходить в банкоматі.

За допомогою мобільного телефону можна запросити баланс в СМС від банку. Обмеження діє наступне: номер повинен бути фінансовим і прив’язаним до карти з підключеною послугою. Запит-команда вирушає на номер 7660 з текстом повідомлення KOPILKA (великими літерами без пробілів). Простий дзвінок в сервісну службу 3700 також допоможе дізнатися всі дані.

Як зняти гроші з «Скарбнички»

Розглянемо процедуру зняття грошей, не залежно від того, відбувається це достроково або в момент закінчення дії депозитного договору. Приватбанк пропонує наступні способи.

У терміналах після авторизації потрібний пункт в меню «Банківські послуги» (переклади, депозити)> «Послуга накопичення« Копилка »звучить, як« Зняти кошти ». Якщо зняття відбувається тільки частини суми, її слід вказати у відповідному вікні. За підказками гроші переводяться на прив’язану карту, а звідти — можна зняти готівкою в банкоматі.

У мобільному додатку операція виведення коштів на карту здійснюється прямо з телефону. Для цього потрібно скористатися меню праворуч у вікні, натиснути «Зняти гроші» і продовжує діяти відповідно до підказок. Для зняття всієї суми проставляється галочка під полем «Сума для зняття», або вводиться потрібна цифра. Після підтвердження гроші з’являться на безготівковому рахунку за лічені хвилини.

За допомогою Інтернет-банкінгу «Приват24» в підпункті меню «Скарбничка» слід натиснути «Зняти кошти» і вказати, що потрібно вивести: частину або всю суму. Операція проходить додаткове підтвердження СМС-паролем від банку. Карта, на яку повинен відбутися висновок, підставляється автоматично. Як правило, саме з неї здійснювалися поповнення.

Сайт kopi.pb.ua швидко переводить користувача в додаток «Приват24» на потрібну вкладку. Для цього вводяться номер телефону, пароль з Приват24, а після команди «Почати збирати», пароль з СМС.

У будь-якому відділенні Приватбанку провести операцію допоможуть касир або менеджер по обслуговуванню клієнтів. При собі необхідно мати паспорт або карту, на яку / с якої здійснюється висновок накопичених коштів. Сервісна служба 3700 зробить все по дзвінку, якщо він виходить з номера, до якого прив’язана карта і / або послуга «Скарбничка».

Співробітник банку оформляє послугу скарбничка в відділення

Як відключити послугу «Скарбничка»

Якщо підключення здійснювалося клієнтом самостійно, то знайти потрібні вкладки в ПО терміналів, банкоматів або додатках не складе труднощів.

В Приват24 знову скористаємося «Депозити»> «Скарбничка». У вікні, слід відшукати необхідну карту в списку. Натиснути «Змінити» і відключити непотрібний спосіб накопичення. Тепер гроші на «Скарбничку» більше приходити не будуть, але на що знаходяться на рахунку кошти і далі нараховуються відсотки.

Термінал самообслуговування також по пунктах «Банківські послуги» (переклади, депозити)> «Послуга накопичення« Копилка »пропонує вибрати« Змінити умови накопичення ». Це якщо потрібно відключити «Скарбничку». А якщо потрібно закрити вклад повністю, то слід натиснути «Зняти кошти». Як зняти гроші, сказано в попередньому пункті.

У банкоматі робимо переходи «Банківські послуги» (переклади, депозити)> «Послуга накопичення« Копилка »« Змінити умови накопичення »> Вибір карти>« Вимкнути всі умови накопичення по карті ».

По мобільному телефону можна або додзвонитися в службу підтримки 3700 і дати усну команду, або відправити СМС на номер 7660 з текстом «OFF».

Як відключити послугу користувачам мобільного додатка? Шляхом зміни умов або шляхом зняття коштів (див. Вище).

Підключати «Скарбничку», змінювати умови накопичення, відключати її можливо необмежену кількість разів. При кожній негативної операції договір на відкриття депозитного вкладу розривається і полягає на новий термін, якщо на рахунку залишилися гроші. При достроковому знятті грошей клієнт фактично не отримує доходу.

 

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector