Чи можна повернути гроші, відправлені на рахунок шахрая в ПриватБанку?

Покупки через соціальні мережі, дошки оголошень та інші сайти останнім часом стали дуже популярними серед покупців Україні та світу, тому що дозволяють економити гроші. Однак, тисячі людей в інтернеті щодня стикаються з обманом з боку нечесних продавців. Саме в таких ситуаціях багатьох людей цікавить питання: Чи можна повернути гроші, відправлені на рахунок шахрая в ПриватБанку?

Чи можна повернути гроші відправлені на рахунок шахрая ПриватБанк

Щоб повернути гроші, переведені на картку ПриватБанку по-перше необхідно зібрати докази того, що конкретний продавець вас обдурив. На жаль, багато покупців вимагають від представників банку повернути платіж назад на рахунок, з якого відбувалася оплата, але крім емоційних висловлювань для підтвердження пригоди нічого не можуть пред’явити. Потрібно спробувати зібрати максимально багато даних про шахрая.

Доказами може бути листування з шахраєм (скріншоти), запис телефонних розмов, номер накладної посилки (якщо продавець її надав) і інша інформація.

Ви можете спробувати відшукати інших жертв цього продавця за допомогою пошукових систем, ввівши в пошуковий рядок номер карти, мобільний телефон або ПІБ власника карти. Перед переведенням грошей обов’язково потрібно перевіряти таким чином всіх продавців. Це допоможе запобігти ситуації, яка розглядається в даній публікації.

Як повернути гроші на картку ПриватБанку

Щоб повідомити про шахрайські дії в ПриватБанк, найкраще відвідати один з найближчих відділень банку. Розкажіть про подію менеджеру і попросіть його допомогти у вирішенні проблеми.

Ви також можете зателефонувати з мобільного телефону за безкоштовним номером 3700, який доступний для клієнтів банку цілодобово. Додзвонитися до оператора, щоб прокончультіроваться про ваші подальші дії.

Підтримка клієнтів банку також здійснюється за допомогою онлайн-чату на сторінках офіційного сайту ПриватБанку — privatbank.ua. Від вас буде потрібно детально пояснити ситуацію, що склалася. Оператор може попросити докази того, що угода не відбулася.

Ще одним каналом зв’язку з відділом підтримки ПриватБанку є адреса електронної пошти: help@pb.ua, куди можна відправити лист. Бажано прикріпити до електронного листа скріншоти і інші докази обману продавцем, що обслуговуються в Приватбанку.

Ваше звернення стане приводом заблокувати карту шахрая, а також провести розслідування і внутрішню перевірку, що дасть великий шанс повернути гроші, переведені на картку ПриватБанку, якою скористався шахрай.

Якщо ви були обмануті на велику суму грошей, тоді варто паралельно звернутися в поліцію, написавши заяву.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector