ПриватБанк з кожним роком надає своїм клієнтам все більше комфорту. Сьогодні можна не тільки купувати товари в інтернеті і оплачувати покупки за допомогою карти і сервісу Приват24, а й купувати ж / д квитки. Але трапляється, що проїзний документ потрібно повернути. Таку можливість банк також передбачив. Ми пропонуємо вивчити всі способи, як повернути квитки, куплені в Приват24.
Способи повернення квитка
Купівля квитка через інтернет стала дуже популярною серед українців. Але життя непередбачуване, і трапляється, що відправитися в поїздку не виходить. Що робити в разі, коли на руках є паперовий проїзний знають багато.
Однак, як бути з проїзним, придбаним в Приват24, розбираються поки що не все. Але повернути гроші можна, причому це стосується будь-яких випадків і причин, коли поїздка не може відбутися.
В Приват24
Логічно звертатися за поверненням проїзного документа туди ж, де його купували, наприклад, в Приват24. Алгоритм дій в цьому випадку такий:
- зайти в особистий кабінет клієнта в Приват24;
- перейти в розділ «Усі послуги» і вибрати пункт «Квитки»;
- клікнути на останній пункт «Архів». Із запропонованого списку вибрати ту покупку, по якій потрібно його повернути. Якщо їх дуже багато, то можна задати часові рамки покупки. Поруч з кожним квитком є кнопка «Повернути». Потрібно натиснути на неї і підтвердити операцію. Найчастіше для цього використовується відправка смс на фінансовий номер телефону або дзвінок банку.
Якщо квиток уже роздрукований або код його названий касиру, то подібний спосіб не працює. Краще відправитися в касу вокзалу і повернути його там отримавши гроші на руки.
Ще один важливий момент — повернути можна ж / д квиток, якщо поїздка скасована з особистих причин покупця не пізніше, ніж за 3 години до відправлення поїзда. Це правило діє не тільки для проїзних документів, придбаних через Приват24, але і для всіх інших. Також слід пам’ятати, що чим ближче день поїздки, тим більше комісія. Але в будь-якому випадку компенсація за повернутий квиток буде і це дуже важливо.
Після прийняття заявки і її схвалення гроші надійдуть на ту картку, з якої здійснювалася купівля проїзного документа.
На сайті bilet.pb.ua
ПриватБанк також запустив сервіс для покупки квитків — bilet.pb.ua. Через нього також можна оформляти відмову від покупки. Тут діють цілком стандартні правила, а саме:
- при поверненні не пізніше, ніж за 24 години до відправлення поїзда відшкодовується 100% від вартості;
- оформивши послугу «Гарантоване повернення», пасажир може розраховувати на компенсацію 100% вартості, незалежно від того коли і з якої причини його потрібно здати;
- терміни очікування зарахування коштів — до 2 днів.
Процес аналогічний тому, який діє в Приват24. Варто зауважити, що можливість повернути придбаний проїзний документ стає доступною через 30 хвилин після оформлення покупки і пропадає за 3 години до часу відправлення поїзда.
Якщо проїзний вже роздрукований в касі вокзалу, то повернути його зазначеними онлайн способами не вдасться.
У відділенні банку
Звернення в банк необхідно, якщо доступу до онлайн поверненню немає або до моменту відправлення поїзда менше 3 годин. Звернутися можна до найближчого відділення з квитком в електронному вигляді або кодом замовлення (для тих документів, які потрібно ще роздруковувати). Також з собою потрібно мати паспорт та фінансовий номер телефону. Останній потрібен для підтвердження операції.
Варто звернутися до вільного фахівця і пояснити ситуацію, що склалася. Процедура повернення цим способом аналогічна тій, яку провів би клієнт в особистому кабінеті. Але тільки тут всі дії здійснить фахівець банку. Іноді в такій ситуації потрібно, щоб всі дії по поверненню провів інша людина, особливо якщо скасування поїздки — результат надзвичайної події в житті.
У терміналі самообслуговування
Власне, термінал самообслуговування — це той же кабінет покупця. Тільки для зарахування грошей на карту потрібно вставити її в спеціальний зчитувальний пристрій на терміналі. Спочатку потрібно пройти ідентифікацію як клієнта банку — для цього вставити карту в термінал і ввести пін-код. Потім слід на екрані вибрати розділ «Квитки» і потім «Повернення». Після цього потрібно заповнити з’явилися поля.
Перевірити введені реквізити і підтвердити дію. Тут працюють ті ж правила, що і для електронних проїзних документів.
По телефону 3700
У банку функціонує гаряча лінія покупки квитків, а також їх повернення. Зв’язавшись з оператором, потрібно повідомити про бажання повернути проїзний документ і пройти ідентифікацію як клієнт банку. Заявка на повернення розглядається протягом 2 днів. Кошти зараховуються на ту карту, з якої проводилася оплата.
У касах вокзалів
Повернення в касах вокзалу проводиться в таких випадках:
- якщо документ вже роздрукований або касиру надано код замовлення;
- якщо до відправлення менше 3 годин або поїзд вже пішов. При цьому рішення про повернення приймає уповноважений на це співробітник;
- якщо було куплено 2 і більше проїзних документа;
- якщо проїзний документ придбаний за готівкові кошти.
Часто в касах передбачені окремі віконця. Буде потрібно надати сам квиток і паспорт. Повернення здійснюється готівкою на місці згідно умов і комісії, розміри якої вказані нижче.
Сервіс «Гарантоване повернення»
Зручна послуга, яка допоможе повернути повну вартість проїзного документа незалежно від причини його повернення. Оформити її можна тільки при покупці через один з онлайн сервісів. При цьому не потрібні підтверджуючі документи, термін перерахування на рахунок — до 3 днів.
Вартість такої послуги — 11% від ціни квитка. Це не так вже й багато за гарантію повернення, в разі виникнення непередбаченої ситуації або скасування рейсу. До оформлення вона доступна при купівлі квитків на будь-який напрямок і незалежно від його ціни.
Комісія за повернення
Перед тим як повернути ж / д квитки, куплені через Приват24, варто перевірити скільки часу залишилося до відправлення поїзда. У цьому випадку комісія не стане несподіванкою.
- повернення більш, ніж за 24 години до відправлення — комісії немає, вдасться повернути 100% від вартості;
- від 24 до 9 годин до відправлення — вартості квитка 100%, і 50% від ціни плацкарта;
- менше 9 годин — повна вартість квитка, не виплачується плацкарта;
- після відправлення, але якщо пройшло не більше 1 години — 10% від вартості квитка.
Чи не повертається комісійний збір перевізника і комісія банку.