Оплата частинами від Приватбанк — огляд, умови, нюанси продукту

Зміст

«Оплата частинами» — зручна послуга від ПриватБанку, яка дозволяє купити товар в розстрочку до 24 місяців без будь-яких додаткових комісій (по суті — безвідсотковий кредит, без переплат).

Оплата частинами Приватбанк послуга

Оплата частинами: умови продукту

Fin-Guide розбирався детальніше як скористатися принадною пропозицією і які є «підводні камені».

Кому доступна послуга

  • для активації послуги «оплата частинами» природно необхідно бути чинним клієнтом ПриватБанку;
  • мати кредитну карту Універсальна (карта повинна бути активна і з не закінченим терміном дії);
  • послуга можлива тільки при вже відкритому кредитний ліміт.

Як дізнатися свій ліміт по оплаті частинами

  • максимальну суму покупки можна дізнатися на сайті банку https://chast.privatbank.ua/ де потрібно ввести номер мобільного телефону, «прив’язаного» до вашої карті (фінансовий телефон);
  • можна подивитися самому в Приват24 в меню «Мої рахунки» -> «Оплата частинами».
  • в сервісі https://paypartslimit.privatbank.ua/pp-limit/
  • відправивши SMS повідомлення CHAST на короткий номер 10060.

У яких магазинах можна оформити оплату частинами

Партнери послуги оплата частинами

  • ПриватБанк співпрацює за даною програмою з найбільшими онлайн майданчиками, такими як Розетка, Алло, Цитрус, Фокстрот, Ельдорадо, Епіцентр (27.ua), Comfy, Moyo, Нова Лінія;
  • Всього близько 4,5 тисячі інтернет-магазинів різної спрямованості є партнерами банку;
  • Десятки тисяч звичайних магазинів по всій Україні, які використовують еквайринг карт від ПриватБанку вже підключилися до програми: подивитися адреси на карті в вашому місті можна на сайті https://chast.privatbank.ua/

Які товари можна купити

Магазини-партнери самі визначають на які товари або послуги і на який термін оформляти розстрочку. В основному це:

  • топові моделі телефонів, планшетів, електронних рідерів;
  • телевізори, дрібна електроніка і побутова техніка;
  • садовий інвентар і рослини;
  • будівельні матеріали та інструменти;
  • гарячі тури і путівки
  • також багато пропозицій зі сфери послуг і харчування від продуктових магазинів ресторанів і кафе.

Послуга доступна далеко не на всі товарні позиції в магазині, тому завжди слід уточнювати у продавця:

  • чи поширюється пропозицію конкретно на даний товар;
  • не відрізняється чи ціна від звичайної покупки;
  • не потрібно доплачувати додатково за сервіс, установку або доставку.

Це послуга ідеальна для вас, якщо:

  • ви бажаєте купити новий телефон, планшет або іншу техніку;
  • ціна за товар є значною для вашого місячного доходу: покупку ви собі могли б дозволити, але всю суму відразу заплатити виходить накладно;
  • ви згодні оформити розстрочку з щомісячною оплатою суми покупки, при цьому не сплачуючи відсотків і комісій.

Як скористатися послугою

Зазвичай алгоритм дій для покупки за програмою «оплата частинами» виглядає наступним чином:

Для інтернет-магазину

  • вибрати інтересуемой товар або послугу в магазині-партнері банку або прямо в каталозі пропозицій https://chast.privatbank.ua/offers/
  • перевірити, чи доступна оплата в розстрочку по даному товару;
  • вказати спосіб платежу як «Оплата частинами від ПриватБанку»;
  • дочекатися підтвердження доступного ліміту (відбувається автоматично на стороні магазину з вашим номером мобільного телефону);
  • авторизуватися в Приват24 за посиланням з інтернет-магазину;
  • оформивши розстрочку, підтвердити свою згоду з договором, зазначивши галочку;

Для звичайного магазину

  • визначитися з покупкою;
  • уточнити у менеджера або касира можливість покупки по «оплаті частинами» і який максимальний термін в місцях;
  • ввести ПІН-код кредитної картки в POS-терміналі;
  • підтвердити в мобільному додатку Приват24 згоду з договором і прийняти умови (може бути висланий SMS код на фінансовий телефон, який потрібно повідомити касиру);

Важливий нюанс: якщо оформляється покупка в розстрочку за програмою «оплата частинами», то передбачається, що у вас на карті є особисті кошти (НЕ кредитний ліміт) в розмірі першого платежу за перший місяць.

Наприклад, при покупці на 10 000 гривень в розстрочку на 10 платежів, то сума в 1 000 (одна тисяча) гривень повинна бути у вас на карті.

Що робити, якщо на карті не вистачає грошей і є тільки кредитні кошти?

  • розстрочку вам оформлять, але Приватні спише перший платіж з кредитного ліміту;
  • за користування кредитними коштами стягується комісія.

Фактично банк називає розстрочкою на 10 платежів умовно-безкоштовний кредит на 9 місяців. Тому, краще заздалегідь знати про цей нюанс і підготується — навіщо переплачувати на рівному місці?

Оформили розстрочку: що далі

Запам’ятайте день здійснення покупки. Тепер в цей день кожен місяць ПриватБанк буде автоматично списувати з карти щомісячний платіж аж до повного погашення.

Якщо поглибиться в деталі, то за кредитною карткою закріплюється так званий «Регулярний платіж» — його можна побачити в календарі платежів в Приват24 разом з іншими вашими запланованими оплатами.

Просто плануйте свій бюджет таким чином, щоб на день чергового списання на карті були особисті кошти.

Особливості продукту «Оплата частинами»

Як часто буває, щось безкоштовне або дешеве — це те, за що заплатили інші, або ви заплатите потім. Тому розберемося з фінансовими тонкощами цієї привабливої ​​послуги глибше:

  • ліміт оплати є абсолютно окремим кредитним лімітом;
  • він може перевищувати основний кредитний ліміт по карті Універсальна, і найчастіше встановлюється банком рівним або більшим за сумою;
  • максимальний щомісячний платіж за всіма договорами «Оплати частинами» не повинен перевищувати розмір кредитного ліміту по карті.

Наприклад, на карті міститься кредитний ліміт 5 000 гривень. а ліміт оплати частинами — 10 000 гривень, то розстрочка можлива мінімум на 2 місяці з щомісячним платежем менше 5 000 гривень.

Чому така прив’язка ліміту оплати частинами до кредитного ліміту на карті, якщо це безоплатна розстрочка, а не кредит? Відповідь проста:

  • ваш кредитний ліміт, покриваючи максимальний щомісячний платіж по розстрочці, служить «рятівним колом» для банку;
  • якщо ви забудете поповнити карту власними коштами, то банк спише платіж в рахунок кредиту з урахуванням комісії за використання кредитних коштів.

Оплата частинами Приватбанку: у чому підступ

  • підступу особливого тут немає;
  • дійсно, якщо ви будете своєчасно поповнювати карту власними грошима, то ніяких додаткових комісій або відсотків платити не потрібно.

На чому ж заробляє банк

ПриватБанк себе не обділив в грошах і благодійністю не займається — доходи на даному продукті хоч і неочевидні для пересічного покупця, але вони є і вельми солідні:

  • комісія магазину: фактично покупця кредитують самі торгові точки, оплачуючи комісійні банку від 4,5% (за 3 місяці) аж до 34,5% (за 24 місяці розстрочки), можлива також щомісячна виплата магазину;
  • дохід на «забудькуватих» покупців: 4% комісія за користування кредитними коштами в рахунок погашення платежу по розстрочці;
  • якщо наступають фінансові труднощі і платежі по розстрочці переходять на тіло кредиту по карті Універсальна — то тут включаються 3,6% в місяць при ефективній ставці 53% річних;
  • доходи від еквайрингу: так як оплата частинами можлива тільки для магазинів, які вже обслуговуються у напрямку еквайрингу, то банк також заробляє від 2% від кожної транзакції, а також абонентську плату;
  • непрямі доходи: збільшуючи обороти за операціями клієнтів, банк також збільшує доходи по супутніх послуг, таким як переведення в готівку коштів і безготівкові перекази

Чи можна зняти готівкою?

Суму по «оплаті частинами» зняти готівкою не можна, так як:

  • розстрочка надається на конкретний товар (послугу) в магазині партнері ПриватБанку;
  • грошова сума Ніяк не зараховується безпосередньо на кредитну карту, а відразу переходить в рахунок оплати для торгової точки;
  • з карти відразу ж списується платіж за перший місяць.

Як збільшити ліміт

Так як кредитний ліміт по карті Універсальна безпосередньо впливає на розмір ліміту по «оплаті частинами», то він в свою чергу залежить від таких факторів як:

  • загальна кредитоспроможність клієнта: ПриватБанк аналізує клієнта по складній скорингової моделі з сотнями параметрів, використовуючи дані кредитних бюро (в першу чергу УБКІ);
  • активність використання продуктів банку і обороти по карткових рахунках;
  • підтвердження доходу і місця роботи;
  • наявність депозитів і коштів на рахунках;
  • наявність нерухомості та авто в власності;
  • водійські права і паспорт для виїзду за кордон;
  • позитивна кредитна історія (особливо в ПриватБанку: бралися раніше кредити і як погашалися);
  • багато інших фінансові дані, які банк може запросити при установці або підвищенні кредитного ліміту.

Управління заборгованістю і перегляд статистики

Перегляд статистики оплаты

Вся детальна історія використання сервісу доступна в веб-версії Приват24 у вкладці Мої рахунки -> Оплата частинами, а саме:

  • всі активні (непогашені) договору;
  • сума щомісячного платежу за кожним договором;
  • залишок поточної заборгованості (сукупний і за окремими договорами);
  • посилання на чек-договір для друку;
  • наочний графік платежів у вигляді кругової діаграми;
  • дати списання коштів, кількість залишилися платежів;
  • закриті і погашення раніше договору;
  • залишок невикористаного ліміту по оплаті частинами;
  • максимальний щомісячний платіж (з урахуванням вже відкритих договорів розстрочки);

Дострокове погашення

  • достроково виплатити розстрочку можна в інтернет і мобільний Приват24 в меню «Мої рахунки» — «Оплата частинами» — вибрати договір — натиснути «Погасити достроково» вказавши з якою карти привести платіж;
  • відправивши SMS-повідомлення на номер 10060 c текстом CHASTOFF + XXXXXX, де XXXXXX — останні 6 цифри вашого номера договору розстрочки;
  • доступно тільки повне дострокове погашення, тобто всієї суми боргу одноразово, часткового дострокового погашення не передбачено;
  • в разі дострокового погашення за рахунок кредитних коштів банком додатково стягується комісія 4%.

Дострокове погашення

Додаткові платежі для покупця

  • інтернет-магазин (торгова точка) відповідно до умов програми не мають права перекладати на клієнта будь-які платежі, відсотки або плату за страховку, тим самим завищуючи ціну на відсоток своєї комісії;
  • по сервісу «оплата частинами» відсутні будь-які приховані комісії або додаткові платежі за умови внесення власних коштів вчасно;
  • при цьому магазини мають право пропонувати додаткові товари або послуги клієнту, але без прив’язки до цієї покупки, тобто окремо;
  • якщо магазин завищує ціну на товар або налічує додаткові комісії — повідомте в ПриватБанк про порушення умов програми.

Умови для магазинів

Послуга «оплата частинами» не працює автоматично для всіх торгових точок-клієнтів, а індивідуально затверджується банком з підписанням окремого договору.

Як підключити інтернет-магазин

Для торгівлі онлайн передбачено ряд додаткових умов як до самого магазину, так і до фірми-юридичній особі.

Вимоги до онлайн-магазину

  • магазин повинен бути чинним корпоративним клієнтом ПриватБанку;
  • мати відкритий поточний рахунок для фірми 2600;
  • директор або засновник фірми обслуговується в банку на умовах VIP-обслуговування для фізичних осіб або корпоративних клієнтів;
  • якщо всі вимоги виконуються — створюється сайт (інтернет-магазин) в особистому кабінеті еквайрингу, із заповненням усіх необхідних полів (включаючи логотип, опис категорій товарів);
  • якщо магазин затверджується банком — підписується додатковий договір з мокрими печатками і надсилається поштою (або підписується з використанням ЕЦП);
  • стає доступна робота системи з боку банку і залишається технічно запровадити оплату на стороні сайту-магазину.

Інтеграція сайту

  • для фахівців сайту інтеграція модуля прима платежів за програмою «оплата частинами» максимально спрощена і в середньому займає менше одного робочого дня;
  • банк надає готові модулі (плагіни) для інтеграції на популярні платформи електронної торгівлі, такі як: 1С Бітрікс, Opencart, WordPress, Magento, PrestaShop, Zakupka, IOS і Android;
  • доступна повна інструкція по інтеграції сервісу з описом алгоритму операцій і переданих даних https://bw.gitbooks.io/api-oc/content/pay.html
  • можлива індивідуальна настройка дизайну сторінки оплати: брендування, рекламні банери і промо графіка.

Як продавати без свого сайту і POS-терміналу

Банк надає зручну онлайн-платформу для виставлення рахунків на оплату в розстрочку, якщо ви здійснюєте торгівлю через:

  • соціальні мережі;
  • сторонні дошки оголошень;
  • спеціальні Лендінгем і сайти без кошика і прийому платежів;
  • інтернет-магазини, де немає можливості інтегрувати онлайн платежі;
  • виїзну торгівлю на виставках, ярмарках, торгівлі на винос.

Як виставити інвойс на оплату

  • пройти нескладну реєстрацію через мобільний телефон на сайті https://payparts2.privatbank.ua/ipp/v2/landing?lang=ru
  • перейти по посиланню виставлення нового рахунку на оплату в кредит частинами
  • відправити посилання на створений інвойс на оплату покупцеві;
  • перевірити успішність оплати клієнтом і всю статистику виставлених рахунків в особистому кабінеті.

Як відправити рахунок на оплату в розстрочку клієнту

Онлайн сервіс банку надає вже готові способи відправки інвойсу покупцеві прямо з особистого кабінету:

  • лист на email від імені ПриватБанку;
  • генерація QR-коду для зручного зчитування смартфоном і оплаті за посиланням;
  • кнопка «поділитися» для відправки посилання безпосередньо в месенджери і соціальні мережі.

переваги сервісу

  • швидка авторизація: займає не більше 5 хвилин;
  • відразу готовий сервіс виставлення рахунків і прийому оплати;
  • немає необхідності складних узгоджень і укладення договорів;
  • зручна платформа відстеження оплати рахунків;
  • такі-ж тарифи як для інтернет і звичайних магазинів.

Як підключити звичайний магазин

Для торгових точок в сфері торгівлі та послуг процес підключення сервісу набагато простіше, в порівнянні з інтернет бізнесом.

умови

  • юридична особа або фізична особа-підприємець повинні стати клієнтом ПриватБанку і відкрити поточний рахунок на обслуговування;
  • укласти договір на прийом платежів від населення (еквайринг банківських карт);
  • встановити POS-термінали від банку в користування;

Підключення точки

  • в кабінеті інтернет-банкінгу для бізнесу https://client-bank.privatbank.ua/p24/login запросити підключення послуги
  • почати продавати товари в розстрочку;
  • банк надає повне навчання співробітникам бізнесу для ознайомлення з функціоналом сервісу та проведення транзакцій.

Фінансові умови відшкодування коштів

ПриватБанк для всіх типів своїх партнерів (інтернет-магазини, звичайні торгові точки і клієнти, що використовують сервіс виставлення рахунків) пропонує єдині тарифи комісійних виплат і термінів відшкодування коштів за двома програмами на вибір.

Стандартна програма відшкодування

Тарифи оплати частинами

  • вартість покупки в розстрочку відшкодовується на торговий рахунок продавця відразу після покупки за вирахуванням відсотка комісії і комісії по еквайрингу карт;
  • розмір комісії безпосередньо залежить від терміну розстрочки;
  • потрібно враховувати, що комісія з еквайрингу для наземних торгових точок становить стандартні 2%, тоді як для інтернет-магазину — 2,75%;

Програма відшкодування «гроші в періоді»

  • магазин оплачує тільки фіксовану комісію 1,5%;
  • за еквайринг стягується стандартний розмір комісії;
  • відшкодування за товар відбувається в повному розмірі суми покупки;
  • відшкодовується на торговий рахунок торговця рівними платежами щомісяця.

Особливості грошових розрахунків

  • в разі як першої, так і другої схем відшкодування банк повністю гарантує оплату за товар, незалежно від того продовжує покупець сумлінно платити по розстрочці чи ні;
  • перевага стандартної схеми в тому, що гроші зараховуються на рахунок магазину відразу, але з втратою значної частини на комісії банку;
  • схема «гроші в періоді» підійде, якщо магазин не бажає переплачувати значну комісію, а зможе направити виплати на свої щомісячні зобов’язання (зарплата співробітникам, орендні платежі, поточні операційні витрати);
  • калькулятор суми відшкодування для магазину доступний за посиланням: https://ppcalc.privatbank.ua/pp_calculator/jur?lang=ru

Підсумки огляду продукту

В цілому «оплата частинами» є прогресивним і вигідною пропозицією товарного кредитування для клієнтів і бізнесу, технологічно об’єднуючи всі складні бізнес-процеси і гарантуючи оформлення покупок і проведення транзакцій через банк.

Така розстрочка для магазинів виступає аналогом неявного кешбек за покупця банку в формі оплати відсотка за користування кредитом і одночасно — платою за банківську гарантію.

Переваги для покупців

  • можливість купити товар або послуги в реальну розстрочку;
  • відсутні додаткові відсотки і комісії по кредиту (за умови своєчасного поповнення особистими коштами карти);
  • не потрібно затверджувати кредит, підписувати договір, надавати довідки про доходи і з місця роботи — ліміт розстрочки заздалегідь розрахований банком,
  • необхідно тільки наявність кредитної карти Універсальна з відкритим кредитним лімітом;
  • оформлення покупки не займає більше хвилини і не вимагає складних дій з боку покупця;
  • є в широкій мережі партнерів банку: як в інтернеті, так і звичайних магазинах;
  • платежі автоматично списуються з карти щомісяця в одby і той-же день: не потрібно заповнювати реквізити і підтверджувати оплату;
  • вигода очевидна: гроші в часі завжди стоять по-різному — погодьтеся: віддати 10 000 гривень вже сьогодні, через рік або рівними платежами щомісяця зовсім не одне і теж;
  • відсотки по кредиту в формі комісії за вас заплатить магазин — ви зовсім нічого не переплачуєте.

Переваги для магазинів

  • збільшення продажів до 30% (згідно зі статистикою банку);
  • зростання потоку клієнтів з платоспроможним попитом до 25%;
  • суттєве збільшення середнього чека продажів: в розстрочку можна оформити кілька товарів;
  • відсутність ризиків: в обох схемах відшкодування коштів банк бере на себе всі фінансові та страхові ризики в разі припинення клієнтом щомісячних платежів: стягнення боргів банк займається самостійно;
  • гнучке управління комісією: магазин сам вибирає на який термін і за якою схемою відшкодування оформити розстрочку;
  • прискорення оборотності товарного ряду: вигідна реалізація залишків і неліквідних запасів;
  • можливість вигідного кредитування клієнтів без залучення брокерів, сторонніх банків: рішення готове «з коробки»;
  • лояльність покупців: задоволений клієнт з високою ймовірністю повернеться за покупкою знову;
  • просування і ефективна реклама: банк надає готові маркетингові рішення для публікації ваших товарів в інтернеті;
  • повна автоматизація: з моменту підключення послуги та технічного впровадження для магазину не потрібно ніяких додаткових погоджень з банком, відшкодування на рахунок відбуваються автоматично;
  • навчання персоналу: банк надає дистанційне навчання та інструкції для співробітників магазину по оформленню кредиту;
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector