Як зайти в Приват24 без фінансового телефону і смс-пароля: інструкція для клієнтів
Приват24 — інтернет-банкінг, що належить ПриватБанку і функціонує з 2001 року. Вважається найбільш зручною платформою для управління рахунками, виконання перекладів, оплат комунальних послуг.
Для безпеки своїх клієнтів банк використовує багаторівневу систему підтвердження, тому майже завжди при авторизації приходить смс на мобільний або здійснюється дзвінок. Сьогодні поговоримо про те, як зайти в Приват24 без телефону і чи можливо це взагалі.
Вхід в Приват24 при виникненні проблем
Стандартний алгоритм для входу в систему простий:
- Зайдіть на сторінку офіційного сайту сервісу.
- У відповідні віконце введіть свій фінансовий номер телефону, вказаний при реєстрації.
- Введіть свій пароль.
- На Ваш мобільний буде відправлений одноразовий код підтвердження. Можна вибрати також дзвінок для підтвердження.
- Дочекайтеся завантаження сторінки.
Трапляється, що при спробах увійти в особистий кабінет у користувачів виникають проблеми. Наприклад, не приходить смс для підтвердження або навіть після введення цього пароля доступу до управління рахунками немає.
Основні причини неполадок:
- некоректно введений номер телефону або пароль. Перевірте мовну розкладку, а такж переконайтеся, що не включений Caps Lock. Можливо, ви випадково натиснули не на ту клавішу;
- блокування облікового запису після трьох невдалих спроб входу. Якщо невірно вказаний пароль, скористайтеся кнопкою «Забули пароль». Слідуючи підказкам ви швидко відновите доступ до особистого кабінету;
- збої в роботі системи. Як і будь-який інший ресурс, Приват24 може виходити з ладу через перевантаження. Спробуйте увійти в інтернет-банкінг пізніше.
Але бувають проблеми іншого роду: у вас вкрали телефон або ви втратили сім-карту, а увійти на сайт потрібно терміново. Спробуємо розібратися, як увійти в приват 24 без смс підтвердження або телефону під рукою.
Вхід без смс
Ви втратили сім-карту або просто змінили номер, але у вас під рукою є смартфон з встановленим додатком «Приват-24»? Тоді можна управляти рахунками, користуючись ним. Деякі функції доступні лише під час роботи через браузер. Як же уникнути авторизації за допомогою введення коду підтвердження? Можна увійти за допомогою QR коду. На це вам буде потрібно менше 30 секунд:
- Авторизуйтесь в додатку на смартфоні.
- Відкрийте в браузері стартову сторінку Приват-24.
- Відскануте QR код на стартовій сторінці.
- Дочекайтеся входу в систему.
Ці дії доступні лише при наявності мобільного пристрою. А що робити тим, у кого немає ні доступу до номеру, ні самого гаджета?
Вхід без телефону
Існує лише один спосіб авторизації в інтернет-банкінгу без наявності мобільного під рукою. Він можливий лише в тому випадку, якщо ви заходите з того пристрою, з якого не один раз вже входили в систему. При цьому важливо користуватися тим же браузером. Зазвичай в такому випадку у верхній частині сторінки з’являється повідомлення про те, що аналіз великої кількості чинників допоміг встановити, що саме ви увійшли в особистий кабінет. Тобто від вас не вимагають введення спеціального коду або прийому дзвінка з банку, а вхід здійснюється автоматично.
Якщо ж ви скористаєтеся іншим пристроєм або захочете авторизуватися з іншого місця — у вас нічого не вийде без телефону. Щоб повернути доступ до банкінгу, потрібно прив’язати до сторінки інший номер.
Як змінити фінансовий номер
Існує п’ять дієвих способів для зміни активного мобільного номера для роботи з Приват-24.
Перший доступний лише тим, у кого є доступ, як до старого, так і до нового номеру. Він здійснюється через банкінг на комп’ютері:
- Увійдіть в особистий кабінет.
- Знайдіть в меню налаштувань кнопку «Змінити» навпроти номера телефону.
- Дотримуйтесь інструкцій.
- Змініть логін.
Змінити існуючий фінансовий номер можна і через банкомат. Тут теж потрібен буде телефон. Просто введіть пін-код, зайдіть в розділ «Мої налаштування» і дочекайтеся повідомлення на мобільний про підтвердження операції.
Приблизно такий же алгоритм буде і при зміні фінансового номера в терміналі. Тільки замість смс вам подзвонить робот. В потрібне вікно треба буде ввести три останні цифри номера, з якого дзвонили.
Гаряча лінія 3700 також може допомогти у вирішенні цієї проблеми. Після відповідей на кілька запитань для посвідчення особи, ви знову отримаєте доступ до роботи з рахунками через Інтернет.
Останній, але відповідний всім і найбільш надійний спосіб, — зверніться до менеджера найближчого відділення ПриватБанку. Не забудьте взяти з собою паспорт і карту.