Відновлення забутого пароля від Приват24 всього за кілька хвилин

Приват24 — це онлайн-сервіс, за допомогою якого клієнти ПриватБанку можуть управляти своїми гроші в електронному режимі. Під час оформлення картки клієнт вказує свій телефонний номер, а також придумує код для входу; після отримання карти клієнт на сайті онлайн-банку «Приват» вводить телефонний номер і пароль у відповідні поля, після чого отримує дані для входу до електронного кабінету, де можна управляти своїми рахунками, поповнювати мобільний телефон і так далі. Однак часто люди забувають код, що робить неможливим доступ до сервісу. Що ж робити, якщо ти забув пароль до Приват24?

Як зайти в Приват24, якщо забув пароль

Якщо ви втратили свої персональні дані, можна скористатися функцією відновлення. Для здійснення цієї процедури нам знадобиться телефон і картка. Зробити це можна так:

1. Відкрийте онлайн-банк.

2. Введіть свій телефонний номер, натисніть «Далі».

3. Справа під цим полем буде рядок «Забули пароль», натисніть її.

4. Тепер сайту потрібно визначитися зі способом відновлення паролю. Для цього найчастіше використовується поширений метод за допомогою СМС та ПІН-коду до вашої карті. Розглянемо його.

Спосіб підтвердження в Приват24

5. Спершу на ваш телефон прийде повідомлення з чотирма цифрами. Введіть їх у віконце на сайті.

Підтвердження кодом з СМС в Приват24

6. Після цього необхідно введіть ваш ПІН-код. Будьте обережні, розташування цифр змінюється.

Підтвердження за допомогою пароля від карти в Приват24

Іноді для вирішення проблеми необхідно також вказати код карти.

7. Тепер придумайте новий пароль, поставте галочку в пункті «Я згоден з усіма умовами», введіть свою електронну пошту і натисніть «Далі». Проблему вирішено.

Створення нового пароля в Приват24

Проблеми при вході на Приват24

Вище представлена ​​інструкція з відновлення пароля, якщо людина забула ПІН-код від свого аккаунта в онлайн-банку. Однак іноді не виходить зайти, не через введення неправильного коду, а з інших причин. Перерахуємо деякі з них:

  • Телефонний номер введений неправильно. Багато людей вважають, що забули вхідні дані, проте проблема не в особистому коді доступу, а в телефонному номері. Також не слід забувати, що початковий код (+ 380 …) найчастіше вводиться автоматично самою системою, тому вводити ці цифри не потрібно.
  • Блокування аккаунта інтернет-банку. Іноді користувачеві може бути заблокований доступ до онлайн-сервісу. Найчастіше це відбувається з двох причин — триразове введення неправильного вашого коду для входу і спроба хакерського злому. Найчастіше блокування можна зняти за допомогою процедури зміни даних для входу (процедура описана вище), але іноді для відновлення доступу необхідно відвідати відділення ПриватБанку.
  • Технічні проблеми. Також доступ на сайт може бути обмежений через технічні проблеми з самим сайтом. Наприклад, на сайті можуть вестися профілактичні роботи, сайт може бути атакований хакерами і так далі.
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector