Поповнити Інтертелеком через Приват24: інструкція і опис послуги, важливі поради

Інтертелеком є ​​одним з найпопулярніших в Україні операторів мобільного зв’язку та інтернету. На вітчизняному ринку зв’язку він працює вже майже двадцять років. Завдяки розширеним комунікацій та інфраструктури, а також співпраці з іншими великими організаціями, тепер поповнити рахунок абонента можна кількома способами, в цій статті ми розповімо, як поповнити Інтертелеком через Приват24 буквально за пару хвилин.

Поповнити через онлайн-банкінг ПриватБанку можна не тільки номер мобільного, а й абонентський номер інтернету. А сама операція займає приблизно стільки ж часу, як і, наприклад, поповнення картки ПриватБанку через Інтернет або зарахування грошей на будь-який інший мобільний номер. Розглянемо інструкцію операції більш докладно.

Оплата послуги Інтертелекому через Приват24

Відразу відзначимо, що і мобільний номер і абонентський номер Інтертелекому мають однаковий формат, тому поповнити їх можна одним і тим же способом:

  1. Заходимо на сайт онлайн банку Приват24 (детальна інструкція реєстрації на сервісі описана тут);
  2. Вибираємо меню «Всі послуги»;
  3. Вибираємо вкладку «Послуги зв’язку», а в ній «Поповнення телефону»;
    Поповнення телефону в Приват24
  4. Далі заповнюємо необхідні поля: номер, суму зарахування, кату, з якої буде проведена оплата. А також при необхідності відзначаємо, що хочемо зробити цей платіж регулярним;
    Інструкція як поповнити мобільний телефон в Приват24
  5. Перевіряємо дані про операції і підтверджуємо платіж;
    Підтвердження платежу в Приват24
  6. Читаємо смс-повідомлення, в якому міститься код для підтвердження операції. Вводимо код і завершуємо операцію.

У Інтертелекомі запевняють, що платежі при допомогою онлайн-банку Приватні зараховуються на рахунок в протягом не більше 5-10 хвилин. На практиці зарахування дійсно відбувається протягом цього періоду часу. Однак можливі і винятки, про які ми поговоримо нижче.

Нюанси оплати Інтертелекому через інтернет

Що робити, якщо гроші не прийшли на рахунок

У деяких поодиноких випадках платіж зараховується довше ніж зазвичай. А іноді він затримується на кілька діб або не доходить до адресата взагалі. Такі випадки — надзвичайна рідкість, але вони бувають. Навіть якщо ваші гроші не надійшли на рахунок протягом декількох годин, потрібно почекати ще деякий час. Однак якщо гроші так і не зарахований після двох-трьох діб, потрібно звернутися за допомогою.

Звертатися в таких випадках потрібно або в ПриватБанк, або в Інтертелеком. Гарантом вашої правоти в таких випадках буде електронний чек про здійснення операції. Якщо ви не зберегли його відразу після здійснення операції, зайдіть в Приват24 в меню «Архів платежів». Знайдіть необхідну операцію. У ньому міститиметься вся інформація. Якщо ці дані у вас є, звертайтеся з чеком в банк і / або до оператора зв’язку. З’ясувавши, з чиєї вини гроші так і не дійшли до адресата, і надавши підтвердження виконаної операції, вам повинні або повернути кошти, або все-таки поповнити свій номер.

З ким і як зв’язатися

Зв’язатися з адміністраціями двох організацій, можна на їх офіційних сайтах: intertelecom.ua і privatbank.ua, отримавши консультацію і допомогу в онлайн-режимі.

Додамо, що ПриватБанк подбав і про те, щоб клієнти змогли поповнювати свої рахунки в Інтертелекомі і іншими способами самостійно. Зробити це можна через термінали самообслуговування. Детальну інструкцію по роботі з терміналом ми раніше публікували на сайті.

Таким чином, послуги віддаленого банкінгу дозволяють клієнтам поповнювати свої мобільні рахунки і абонентські номери Інтертелекому, не виходячи з дому.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector