Клієнт будь-якої фінансової організації може зіткнутися з непередбаченою ситуацією, що вимагає додаткових дій або консультації від фахівця. Однак, не завжди є можливість відвідати відділення банку. Для швидкого вирішення питання великі компанії організували служби підтримки. Так, гаряча лінія ПриватБанку, надає допомогу клієнтам і доступна цілодобово.
Отримати консультацію на території Росії можна за номером 8 800 200 2080. Для України діє телефон гарячої лінії 3700. В обох випадках, вартість дзвінка дорівнює нулю, за умови, що з’єднання виконано з мобільного.
Які питання можна вирішити по телефону
Зв’язавшись з оператором, клієнт може безкоштовно з’ясувати питання, пов’язані з такими темами:
- Кредитні картки;
- Інші банківські продукти;
- вклади;
- Корпоративне обслуговування, підприємництво.
Яку інформацію зможе надати співробітник фінансової компанії по кожному з перерахованих пунктів?
- Оператор ПриватБанку повідомить про стан рахунку кредитної картки. Наприклад, ліміт доступних коштів, суму заборгованості, розмір обов’язкового платежу або умови безвідсоткового використання фінансів.
- Служба підтримки ПриватБанку з оперативністю виконає блокування втраченої картки, здійснить переказ коштів, поповнення телефону, а також повідомить всі необхідні відомості щодо списань, нарахувань та інших рухів по банківському продукту.
- Наприклад, проконтролювати терміни дії договору депозитного вкладення можна, зателефонувавши на номер гарячої лінії.
Телефон гарячої лінії повинен перебувати в телефонному довіднику кожного клієнта Приватбанку. Дізнатися, як зателефонувати в службу перебуваючи за межами країни, можна на офіційному сайті організації.
Інший спосіб отримання консультації
Альтернативним способом отримання інформації, якщо немає бажання зателефонувати в ПриватБанк, є допомога онлайн. Послуга доступна на офіційному сайті компанії, а також в Приват 24.
Служба безпеки банку попереджає, що співробітники фінансової установи не має права запитувати секретний код кредитки або іншої карти. Заволодіти такими відомостями бажають шахраї. Для ідентифікації клієнта оператор поцікавиться кодовим словом, яке було вказано при оформленні договору.
Не можна передавати конфіденційну інформацію третім особам, навіть якщо вони представляються банківськими працівниками.